Концепция Zoom AI Companion

06.04.2025

Компанія Zoom поділилася про те, як втілює в життя концепцію агентського ШІ, щоб допомогти радикально змінити свій робочий день на краще. Протягом усього минулого року розробники Zoom допомагали користувачам підвищувати продуктивність, переосмислювати командну роботу та створювати винятковий клієнтський досвід за допомогою Zoom AI Companion, Zoom Workplace, Business Services та Industry Solutions.

У своїх ранніх ітераціях AI Companion допоміг автоматизувати підбиття підсумків зборів і усунув необхідність робити нотатки. Пізніше він став персональним помічником, який працює в Zoom Workplace, витягуючи дані з електронних листів, календарів та документів у підключених додатках, таких як Microsoft Outlook, Office, Google та Google Docs. Тепер AI Companion продовжує розвиватися, стаючи агентом на всій платформі Zoom.

Сьогодні AI Companion може підготувати до зустрічей, нагадати, що пропущено, і зрозуміти різні погляду. Він може отримати статуси проектів, відгуки клієнтів про продукти, інформацію з Інтернету та чатів.

Zoom Virtual Agent перетворює спосіб взаємодії клієнтів із автономними агентами ШІ. Рішення для самостійного агентського ШІ допоможе надавати більш якісні, швидкі та контекстні враження, що виходять за рамки відповідей на базові питання. Він забезпечує емпатичну взаємодію за допомогою контекстних розмов, допомагаючи швидко вирішувати проблеми без необхідності втручання людини.

Завдяки агентським навичкам AI Companion з'явилася можливість виконувати роботу якнайкраще за допомогою гнучких, простих рішень, які просто працюють. Ми привносимо до Zoom Workplace ще більше захоплюючих інновацій, у тому числі:

  • Нове платне доповнення Custom AI Companion дозволить організаціям налаштовувати AI Companion за допомогою AI Studio відповідно до своїх унікальних потреб.
  • Zoom Drive – це центральне сховище ресурсів для нарад та підвищення продуктивності.
  • Поліпшення Zoom Docs, включаючи розширені посилання та запити, а також таблиці даних, створені AI Companion.
  • Zoom Workplace for Frontline – ефективне мобільне рішення для співробітників передової лінії.
  • Zoom Workplace for Clinicians – це рішення для оптимізації клінічних робочих процесів при особистих та телемедичних візитах.
  • Співробітники контакт-центру отримають доступ до системи Auto Quality Management на базі ШІ для автоматизованої оцінки та системи Ask Quality Management для запитів на розшифровку за допомогою розширеного управління якістю.

Вступаючи в нову еру з агентським ШІ, Zoom прагне інновацій, які допоможуть зробити більше, виконати роботу якнайкраще і зміцнити відносини.

Звертайтеся, будь ласка, з питаннями про покупку Zoom в компанію «ФОРТ СОФТ» за електронною поштою: info@fortsoft.com.ua або за телефоном: +380(44)-333-82-68.

  • Розкажіть друзям:
Дивитися всі новини
04.04.2025
Весняні оновлення Uspacy
Відбувся реліз нових можливостей української платформи для внутрішніх комунікацій компаній.
Детальніше
02.04.2025
Новий SDL Trados вже в продажу!
Зустрічайте нову версію SDL Trados – CAT-інструмент для перекладу, перевірки, використання термінології та машинного перекладу.
Детальніше
btn Смотреть другие новости